Пропонуємо послуги з управління майном, які включають в себе:
- підготовка майна до стану, придатного для використання
- пошук орендаря, оформлення відносин орендаря з власником і подальша робота з орендарем
- контроль фінансових надходжень і витрат
- підтримання належного порядку і стану майна
Заходи по наповненню даних пунктів складаються в залежності від кожного конкретного об’єкта. Всі конкретні дії, витрати, напрямки узгоджуються на попередньому етапі і в ході роботи з майном. Стандарт якості гарантується єдиним центром управління процесами і постійним контролем за ходом виконання.
Власнику направляються звіти про виконану роботу зі встановленою періодичністю. Власник має доступ до он-лайн іфнормаціі про хід проекту в розрізі кожного об’єкта.
Для клієнтів приватних осіб .
Робота з орендарями не відволікатиме вас від ваших безпосередніх завдань. Територіальна віддаленість об’єктів від Вас і один від одного не буде тепер проблемою. Своєчасний збір коштів на оплату проживання, контроль повноти і своєчасності оплати комунальних та інших платежів, участь від імені власника у всіх заходах, що проводяться підрядними організаціями – постачальниками послуг – ось приблизний перелік переваг, одержуваних Вами.
Для корпоративних клієнтів.
Якщо майно не відноситься до специфіки вашої безпосередньої бізнесу . Визначення факторів, що впливають на попит на таке майно, максимальна їх відпрацювання, перемикання турбот про таке майно на нас – ось основний пріоритет в передачі таких об’єктів в управління. Після передачі власник володіє всією інформацією щодо свого майна, а додатково до цього отримує можливість контролювати кожен напрямок – ремонти, клінінг, здачу в оренду, маркетингові заходи – ще більш ефективно за рахунок передачі безпосереднього виконання в руки керуючої компанії.
Якщо майно бере участь в бізнесі компанії-замовника . Турботи про таке майно звичайно не є профільним бізнесом переважної більшості компаній. Присутність керівника, який не перебуває в штаті компанії-власника, стимулює його до якісного виконання поставлених завдань. У той же час всі турботи, пов’язані з утриманням та обслуговуванням майна повністю передаються нашої компанії, що не тільки звільняє частину приміщень для основного бізнесу, а й оптимізує систему контролю власного майна. З’являються додаткові можливості і в фінансовому обліку, пов’язаному з утриманням майна.
Управління об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ).
Так як робота з управління ОСББ умовно може бути поділена на стандартну, спеціальну і роботу з людьми, ми пропонуємо оптимізацію кожного напряму. Сьогодні ми надаємо програмне забезпечення та сервіс, що дозволяють макисмально оптимізувати і налаштувати роботу з управління багатоквартирними будинками.
- Стандартний облік житлових і нежитлових фондів, приміщень загального користування, власників і сервісних організацій, автоматизація звітності та підготовки довідкових документів, автоматизація розрахунку оплати комунальних послуг і роботи штату будинку.
- Визначення точок контролю і зчитування інформації про обсяги споживаних ресурсів як шлях виявлення і усунення точок витоку.
- Сервіс підтримки систем будинку в робочому стані і прийняття і виконання заявок мешканців з ремонту та обслуговування інженерних, електричних мереж.
- Оптимізація роботи з орендарями та додаткові маркетингові можливості для отримання екстра доходу.
- Створення перспективного плану оновлення матеріально-технічної бази і багаторічна перспектива виходу на максимальне енергозбереження та перехід на альтернативні джерела енергії.
- Максимально можливе інформування членів ОСББ про всі події всередині будинку, стан справ і фінансові результати. Робота з мешканцями, що не проявляють ентузіазм в оплаті спожитих ресурсів і праці штату ОСББ.
Це напрямки роботи, що пропонуються на нашому рівні. Пропонуємо проведення презентації наших послуг і обговорення перспектив співпраці.
Ми забезпечуємо повний комплекс робіт з майном.